Page 74 - Memòria 2014 - CCFC
P. 74
ya
un
al
at
C
e
s d
c
uti
è
ac
La Responsabilitat Social Corporativa (RSC), també anome- m
ar
nada Responsabilitat Social de les Empreses (RSE), és el com- F
promís de l’organització envers les necessitats dels seus grups is
eg
d’interès en els diferents àmbits (laboral, acció social, medi am- l·l
bient, clientela i entitats proveïdores, i bon govern i transparèn- Co
e
cia), per mitjà d’una implicació voluntària i solidària més enllà del d
que estableix la legislació vigent.
ll
se
on
En aquest sentit, i com en anys anteriors, s’han seguit col·laborant C
4
amb Farmamundi, la Fundació Privada Abadia de Montserrat, ’1
2025 i amb la Fundació de la Concòrdia Farmacèutica.
ia
òr
m
Me
AT
Campanya l’Arbre dels petits valents
T
LI
BI
La campanya l’Arbre dels petits valents, realitzada entre octu- A
NS
bre de 2014 i gener 2015, va tenir per objectiu la captació de O
fons econòmics per a finalitzar la construcció del nou hospital P
ES
de dia del complex hospitalari materno-infantil de Sant Joan de R
déu, prevista pel primer trimestre del 2015, des d’on atendre el
nombre creixent de nens i nenes que requereixen tractaments
oncològics, o d’altre tipus, que s’adaptin a aquesta modalitat
d’abordatge que no requereix ni ingrés hospitalari ni la separa-
ció dels seu entorn familiar.
La campanya va consistir en la venda de caixetes de caramels,
sense sucre ni gluten, expressament dissenyades i concebudes
per aquesta campanya, que els usuaris podien adquirir a les
farmàcies que voluntàriament varen participar al preu de 2,5 €/
caixa (iva inclòs). Aquest import es va destinar íntegrament a
la captació de fons, de manera que ni la farmàcia ni el magat-
zem de distribució van rebre cap compensació econòmica per
la seva participació.
Des dels respectius Col·legis es va informar de la posada en
marxa de la campanya solidària i es va demanar a les farmàcies
la seva col·laboració. També es va habilitar un correu electrònic
perquè les farmàcies que no estaven disposades a participar-hi
ho comuniquessin, i així no rebre el primer expositor que es va
distribuir massivament al resta de les farmàcies.
Així doncs, per a la campanya es va comptar amb la col·laboració
activa i decidida dels quatre magatzems de distribució amb im-
plantació a Catalunya (Alliance Health-Care, Cofares, FedeFar-
ma i Hefame), que es van encarregar de la distribució i reposició
dels expositors a les farmàcies (cada expositor conté 20 caixe-
tes), així com del lliurament del material de promoció editat (dos
cartells: un a l’inici i un altre de recordatori a mitja campanya).
74