Page 6 - Memòria 2015 - CCFC
P. 6
ya
un
al
at
C
e
s d
c
uti
è
ac
m
ar
F
is
eg
l·l
Co
e
d
ll
se
on
C
5
’1
ia
òr
m
Me
També cal destacar els esforços que des de fa anys realitza el ...
Consell en el desenvolupament tecnològic, tan per garantir el NY
A
funcionament de la recepta electrònica com en la posada en T
marxa del portal que ha d’ajudar a la gestió i implantació dels S
UE
nous serveis professionals; en aquest sentit, el del Programa Q
de Manteniment amb Metadona, és el primer servei que estarà A
operatiu al Portal a partir de l’any vinent. Així mateix, també es
continua desenvolupant eines per a l’explotació de les dades
registrades en els sistemes d’informació. A més, aquest 2015
s’ha plantejat un canvi de model de gestió dels e-projectes, con-
sistent en la internalització i en la integració de nous recursos
humans en la plantilla del Consell, que permetran tenir un major
control d’aquests projectes; el canvi de model es farà realitat a
partir del 2016.
Per altra banda, d’acord amb la Llei 19/2014, de 29 de des-
embre, de transparència, accés a la informació pública i bon
govern, aquest 2015 el Consell ha aprovat el Codi de Conducta
dels alts càrrecs d’aquesta corporació, i per tant, els membres
del Consell es comprometen a donar compliment als principis
d’actuació que s’hi estableixen.
Pel que fa a la revisió de normativa en fase d’audiència pública
o a la participació en l’elaboració de projectes normatius, cal es-
mentar que enguany s’ha registrat una disminució de l’activitat
en aquests àmbits, possiblement atribuïble als processos elec-
torals, tant del Govern català com de l’Estat Espanyol.
Finalment, comentar que, un any més, ha estat notícia la con-
tinuïtat en el retard del pagament de les factures del CatSalut.
6